Адресна доставка по Вінниці

Адресна доставка замовлень по Вінниці здійснюється з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00 безкоштовно *.
Товар доставляються наступного дня після отримання замовлення оператором компанії.


Якщо замовлення оформлене в п'тницю, суботу, неділю - доставка проводиться в понеділок.

За умови наявності товару на складі – доставка може здійснюватись в день замолення.

Оператор контакт-центру уточнює наявність товару стосовно вашого замовлення, узгоджує з вами адресу, зручні дати і час доставки.

В обов'язковому порядку
 перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою експедитору.

Звертаємо вашу увагу
, що при отриманні товара у експедитора і підписуючи накладну ви підтверджуєте факт прийняття товару та відповідність до Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину.

До відділення «Нова пошта»

Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дні.

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»

Вартість доставки згідно з тарифами «Нова пошта».

Зверніть увагу!!! Стандартний ящик з товаром має об'єм 0,125 м.куб. Обирайте для доставки вантажні відділення. У випадку не можливості доставки в обране відділення, доставка буде здійснюватись на 1-е вантажне відділення «Нової пошти»

В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Нова пошта».

Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і т.д.), Необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.


До відділення будь-якої служби доставки України.
Відправка товару може здійснюватись будь яким перевізником за бажанням клієнта. Строки і умови обговорюються індивідуально під час підтвердження замовлення.
Витрати на оформлення і доставку вантажу сплачує замовник.